2024. november 21.
Nemzetközi siker a magyar reklámiparban

Nemzetközi siker a magyar reklámiparban

A Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára készített Aranyláz Magyarországon kampány „Certificate of Excellence” elismerést kapott az In2 Sabre Awards EMEA versenyen.

Megvan az idei első magyar Sabre díjazott: a világ egyik legrangosabb nemzetközi pr-versenyeként számontartott Sabre Awards EMEA szatelitversenyén, az In2 Sabre Awards EMEA-n „Certificate of Excellence” elismerést kapott a Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára készített Aranyláz Magyarországon kampány „Best use of gamification” kategóriában.

A Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára közösen megálmodott és lebonyolított „Aranyláz Magyarországon” kampány tévénézés közbeni virtuális aranyrögkeresésre invitálta a csatorna nézőit, kapcsolódva a csatorna egyik zászlóshajó műsorának, az Aranyláz Alaszkában sorozatnak a tematikájához. Az interaktív kampány ideje alatt a Discovery Channel esti műsorai során a tévéképernyőn virtuális aranyrögök és kódok bukkantak fel. Ezeket a magyar Duelbox startup által fejlesztett innovatív játékfelületen keresztül, okostelefonjaikkal gyűjthettek élőben a tévénézők a többmilliós fődíj reményében, külön applikáció letöltése nélkül. Aki lemaradt az esti kódokról, az Telekom Archív TV szolgáltatásán keresztül visszanézhette az érintett műsorokat, és másnap estig még játszhatott az aktuális számsorokkal.

Az innovatív játékot integrált marketingkampány támogatta: tévészpot a Discovery Channelen, hirdetések OOH felületeken – a metróban elhelyezett poszterek, illetve bevásárlóközpontokban található digitális citylightok -, online bannerek, social media posztok és hirdetések (tutorial videó, grafikák), megjelenések a Telekom saját felületein (IPTV üzenet), illetve influencer kampány a Special Effects Media közreműködésével.

A négyhetes kampány során több mint ötezer játékos regisztrált a márkázott játékfelületen, akik több mint 28 ezer kódot küldtek be. A kampány landing oldalát 72 ezer egyéni látogató tekintette meg, a kampányt kísérő különböző videós tartalmak – többek közt Dancsó Péter és Szirmai Gergő szponzorált videóit - több mint egymilliószor tekintették meg. A kampánynak köszönhetően a Discovery Channel nézettsége +29 százalékkal nőtt novemberben, a Telekom Archív TV szolgáltatás kölcsönzéseinek a száma pedig megnyolcszorozódott a kampányidőszakban az előző hetekhez képest.

Az Aranyláz Magyarországon kampány az idén már kapott szakmai elismerést: a Kreatív DMBP versenyen az integrált kampányok kategóriában Bronz-díjat nyert, illetve a világ egyik legrangosabb nemzetközi pr-versenyeként számontartott Sabre Awards EMEA döntőjébe is bekerült Integrált marketingkampányok kategóriában.

Megosztás

Hogyan együnk egészségesen a melegben?

Hello Trend

Hogyan együnk egészségesen a melegben?

  • 2024.06.13

Ahogy beköszönt a nyár, egyre több időt töltünk a szabadban, a hőség pedig megváltoztatja táplálkozási szokásainkat is. A melegben nemcsak hogy más típusú ételekre vágyunk, de a szervezetünk is másképp működik. Fontos tehát, hogy odafigyeljünk arra, mit, hogyan és mennyit eszünk. Ebben a cikkben összegyűjtöttük a legfontosabb tanácsokat a nyári táplálkozásról, az egészséges életmód legfrissebb trendjeiről és a bikiniszezonra való felkészülésről - a Fitein szakértői tippjeivel.

 

 

Hazai és nemzetközi szinten is egyre több a nappali bulizási lehetőség

Hello Trend

Hazai és nemzetközi szinten is egyre több a nappali bulizási lehetőség

  • 2024.04.15

A fiatalok és fiatal felnőttek, de az idősebb generáció is egyre inkább az éjszakai élet hagyományos keretein túlra nyit, és a nappali órákban keresik a szórakozás lehetőségeit. Mik a daytime bulik előnyei, miben másabb az éjszakai partiktól és hogyan reagálnak erre a társadalom különböző generációi?